Kontaktujte ma

Potrebujete účtovníčku, ktorá bude naozaj účtovať pre vás, má zodpovedný a profesionálny prístup? Tak ste tu správne.

Napíšte mi

stanka@uctujemeprevas.sk

Zavolajte mi

+421 904 138 038

Stretnime sa

Sklenárová 1360/6
Bratislava 821 09

FAQ

Všetko, čo vás môže zaujímať

Ako vás môžem kontaktovať?
Ak by sa ma chceli čokoľvek opýtať alebo si chcete dohodnúť osobné stretnutie, môžete ma kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky alebo emailom.
Aká by bola cena za správu môjho účtovníctva?

Cenu za správu vášho účtovníctva stanovím individuálne podľa vašich požiadaviek a náročnosti. Po vyplnení dotazníka vám zašlem cenovú ponuku presne pre vás. Dotazník môžete vyplniť TU >> >>.

Aký je orientačný cenník spracovania účtovníctva?

Orientačný cenník je nasledovný:

Jednoduché účtovníctvo

  • Platiteľ DPH – mesačný paušál od 50 €
  • Neplatiteľ DPH – mesačný paušál od 30 €

Podvojné účtovníctvo

  • Platiteľ DPH – mesačný paušál od 70 €
  • Neplatiteľ DPH – mesačný paušál od 50 €

Základný mesačný paušál zahŕňa spracovanie 0-30 dokladov, poradenstvo, podanie daňového priznania k DPH

Spracovanie miezd

10 €/osoba

Daňové priznanie

  • typ A 15 €
  • typ B od 30 €

Po vyplnení dotazníka vám zašlem cenovú ponuku presne pre vás. Dotazník môžete vyplniť TU >> >>

Ako prebieha spolupráca?
Na začiatku našej spolupráce si dohodneme termín konzultácie (osobnej, telefonickej alebo video formy). Počas nej si prejdeme základné veci a zodpoviem všetky vaše otázky. Ak si dohodneme ďalšiu spoluprácu, prichádza na rad podpis zmluvy, ktorú  posielam najskôr na schválenie a následne ju podpíšeme.
Potom fungujeme úplne jednoducho. Vy my posielate doklady, ktoré ja zaevidujem a spracujem. V prípade účtovných otázok som vám rada poradím. 
Môžem mať prehľad o účtovníctve priebežne?

Áno.

Pracujem v programe Pohoda, ktorá má bezplatnú verziu Pohoda Look. Tú si nainštalujete a ja vám po spracovaní účtovníctva pošlem zálohu, v ktorej si môžete prezerať účtovníctvo a tlačiť odtial výstupy, bez toho, aby ste niečo omylom zmenili.

Ako vám môžem doručovať doklady?
Doklady môžete zasielať e-mailom, poštou alebo osobne. Je len na vás, ktorá forma vám vyhovuje. Ak mi budete doručovať fyzické doklady, založím ich, priložím k nim výstupy z účtovníctva a po podaní daňového priznania vám ich vrátim.
Ak mi ich budete doručovať e-mailom, je potrebné, aby ste si ich založili u seba. Výstupy z účtovníctva vám pošlem vo formáte PDF.
Je vaša spoločnosť poistená?
Áno, moja spoločnosť má poistenie profesijnej zodpovednosti za škodu, a to prostredníctvom poisťovne Allianz – Slovenská poisťovňa.

Napíšte mi

Máte otázku alebo si chcete dohodnúť termín konzultácie? 

8 + 6 =